lördag 18 september 2010

Nu är hon här ...

Igår åkte Mia, Yahto och jag iväg till Kungsäter för att hämta Chanel, vi tog en liten omväg förbi Ullared, Kungsäter ligger ca 4 mil från Ullared, jag skulle ju inte ha nå't men som i vanlig ordning hade jag med grejer ut iallafall .....
Väl hemma hos Eva så var det här det första vi tittade på, det var se men inte röra .... det var svårt ska ni veta men dom är bara 2½ veckor gamla ......

Skulle allt bra gärna ha en sån liten igen men, men ....
Väl så mysigt var ju att Chanel åkte med hem, jag känner redan att det kommer bli svårt att lämna tillbaka henne för jösses vilken liten go tjej ....

Hon och Yahto fann varann med en gång, inte fick jag sova värst mycket i natt för dom har härjat vill jag lova, men vad gjorde det, är bara såååå glad att det funkar.
Hon har ätit redigt ....Yahto käkade fortare så han väntar på att få kolla hennes matskål ....

och hon höll koll på honom ...

I förmiddags gick vi fram en sväng på stan, där träffade vi en massa vänner som hon hälsade på, sen var vi ute och gick ihop med Mia och Indra, hon var tvungen att bekanta sig med Indra för hon ska vara här ikväll "inga kymmer" för nu ligger Indra i sängen, Chanel tuggar tuggben och Yahto bråkar med sin gula kanin ....

Bus i trädgården , Indra ser till så det går rätt till ....


Sen ville hon vara med .....

       

Va glad man blir ..... såklart att jag har funderat och varit lite bekymrad över hur det ska gå men jag tror och känner att jag kan sluta och grubbla, visst hon har bara varit här sen igår men fortsätter det som det har börjat så är det .... inga kymmer .....

4 kommentarer:

Martin o Åke sa...

Nu har du fått fullt upp! Men va härligt! Vi ses på torsdag. Ha det göttast!

Marie, Texas och Missi sa...

Nu förstår jag:-) När jag tjuvkikade på er igår så såg det ut som ni inte hade gjort annat! Ni såg ut att äga hela världen ;-) Lycka till med Chanel.

Maria S sa...

Sicken go liten tjej!!
Lycka till!

Maria sa...

Vad härligt att det går bra. Hoppas det fortsätter på samma sätt.
Underbara bilder!
Ha de gott!
Kram Maria