lördag 24 juli 2010

Ragge och flyttning

Förra helgen var vi och hälsade på den här filuren igen .....Ragge som nu är 6 månader

Två snygga grabbar som ....

gillar att busa ihop, full fart hela tiden

"Jag lägger armen om din hals" men Ragge tog till svansen istället

Puss på dig bästaste kompis ...

I veckan har vi hjälpt Ami att flytta, hon har köpt det här huset i Hassle, vilket ställe, rena drömmen, ska ärligt erkänna att jag är avundsjuk

Den här stugan ska bli Billy och Nalles, hundgård ska det bli intill oxå, det kommer att bli hur bra som helst, tänk att få en egen "kåk" att husera i när matte jobbar
Om en stund ska vi iväg och hjälpa till att flyttstäda. Vi bestämde att jag skulle ringa när jag jobbat färdigt och det har jag gjort, var på jobbet redan klockan halv 4 i morse men jag väntar en timme till med att ringa för jag misstänker att Ami sover än ....... sen efter städning ska vi iväg och jobba ikväll igen ....

1 kommentar:

Ami sa...

Tack för all hjälp med flytten och inte minst flyttstädningen, skönt att det är färdigt.

PS när du skrev det här var jag faktiskt vaken och uppe redan