fredag 7 augusti 2009

Turne...

I tisdas var Anna-karin, Gullan, Kråkan och jag på valpturne, först åkte vi till Kennel Marboäng (rätta mig om jag har fel) i Kinna och tittade på noffevalpar som Tage är pappa till, men jösses vilka godingar.... har jag köpt fel ras.... " men nu får jag styra upp mig" vad skrev jag.....det finns inget som går upp mot en pembroke valp.... vänta och se......



Här kommer björnligan... först ut är minstingen i kullen, Anna-Karins favorit Yas, han kan springa fort den pojken.......


Störst i kullen är Yashi, han ska bli polishund... ja ni läste rätt........


Yanisin som Eva behåller själv.


Och sist ut är snyggingen Yahto !!!!! som oxå kan springa görfort...


Han kan faktiskt ta det lungt mellan varven....


Han är "störst, bäst och vackrast" enligt mig och alla andra......:-)


Tack Anna-Karin för alla fina kort du tog, jag har mycket att lära än har jag märkt.....



7 kommentarer:

Gull & Kråka sa...

Ja, att åka runt hela Sverige och titta på valpar tycker vi är en rätt så tokig idé, men vi fick ju hänga med... Vad vi däremot gjorde som var bra var att kvalitetssäkra Carins hundburar bak i bilen. Mycket sköna, rymliga och trivsamma. Den där lille Jattoo kommer att åka både tryggt och mysigt i framtiden!
/Gullan och Kråkan

Malte och Myra sa...

Vilka sötnosar! Jaa, både noffar och cardigans:) Vi skulle nog kunna ta hand om en sådan.

Monica sa...

Hjälp va söta dom är. Blir lite valpsjuk känner jag....

Ami och busarna sa...

Riktiga sötnosar, förstår att du längtar men nu kan du snart börja nedräkningen på dina fingrar

AnneSofie sa...

Förstår att du längtar efter en sån goding.
Har suttit här en stund och läst och är framförallt nyfiken på det där stället (vaddetnuhette) utmed väg 47. Det gamla dansstället.
Vi ska ha lite ledigt v. 37 men har inte bestämt vart vi ska åka. Allt mellan Härjedalen och Carlshamn har varit uppe på tapeten och till och med Gottland men det blir det definitivt inte - Dyrt Liksom!
Om JAG fick bestämma skulle vi åka till västkusten och äta skaldjur men nu bor det ju fler här och ska va med å bestämma så vi får väl se. Leo ska stanna hemma hos Jonas syster den här resan, dels för att han behöver bli självständig men mest för att Jonas syster har semester och VILL låna honom. Då får man ju ställa upp...om någon frivilligt anmäler sitt intresse - konstigt att hon inte vill ha alla tre...
Harä gôtt!

Anonym sa...

Vi bara undrar om du hämtat hem våran nye kompis än, vi är nyfikna på honom.

Hälsningar Billy & Nalle

Anonym sa...

Jättefina bilder på jättefina jyckar.

Hälsn, Morgan.