lördag 23 maj 2009

Corgiträff

Jisses va trött jag är, har varit på Mösseberg hela dagen och träffat massor med corgisar, små kortbenta varelser överallt,corgiklubben har träff där i helgen så jag var bara tvungen att tillbringa dagen där.

Tog en massa kort men hur blev dom då...... inget vidare..... men vem kom inte dit, jo Anna-Karin denna jättegoa tjej, hon kan det där att ta kort, kolla bara...

Pappa Pete
Underbar valp, visst liknar den en räv....


Tycker ni inte det här är bra, det är ett av dom jag tog..... lite suddigt kanske....eller.....


Det här är också ett av mina, inte suddigt men......


Pappa Pete igen





Jag blir helt sjuuuuk när jag ser den här.....


Här fick jag till det nästan....


Gillar inte att vara med själv på bild men så här har jag legat och krälat hela dan.....


Har haft många goa mysstunder, sicken dag det varit.....


en dag jag kommer att minnas med glädje.
Tack Anna-Karin för alla fina foton, du är en ängel !!!!!!
Bara för att var så snäll och skickade fotona så lovar jag....du ska få vinna.... men du kommer att få det tufft......

3 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Hörrú bruden. Jag tror ALDRIG att du har "låtit någon vinna". Jag kan se dig framför mig i färd med att putta "fia-med-knuff-pjäser" över halva rummet.... Vi får väl se! ;-)

Kul var det idag i alla fall!
KRAM! /Anna-Karin

Britt m flock sa...

Vilka godingar! Jag är nästan lika spänd på din valp som du:) Förstår att det varit en trevlig dag i detta sällskap( och då inkluderar jag Ann-Karin:-) )

Ami & busarna sa...

Vilka godingar!!
Jag förstår om du längtar tills du får hem din puppis men blir hundabstinensen för stor så vet du ju var det finns hundar att låna.